momente şi schiţe

February 9, 2010 § Leave a comment

  • Luam masa cu redactor şefa preferată a mea. Este vorba despre Elena Stoichiţă. Moment în care ea a pus o întrebare. “Cum o fi pe zăpada asta la munte?”. Atunci mi-am dat seama unde se greşeşte. E aşa, doar că invers. Ar fi trebuit să fiu la munte şi să mă întreb cum e pe zăpada asta în redacţie.
  • Mă gândeam. Întâi am avut un preşedinte suspendat. Apoi, într-un desfăşurător firesc, a urmat discuţia despre autostrada suspendată. Azi se pune problema suspendării lui Adrian Mutu. Da’ cursurile… mai sunt suspendate?
  • Din când în când la ştiri pe Realitatea apare unu. Mi se pare că-l cheamă Zărescu. E tot timpul în plină ninsoare. Are o mină oropsită şi vorbeşte cu vântu-n faţă. Sau Vântu-n faţă. Pe faţă i se citeşte disperarea. Mesajul lui e clar. Nu trebuie să-l asculţi. Nu-l ascultă nimeni. Cred că nici soţia acasă, când şi dacă mai ajunge. Omu vrea să spună că afară ninge. E suficient să apară, dar el insistă să şi zică ceva. Eram în redacţie şi m-am gândit cu voce tare. “Cred că e cel mai nins om din lume”. Atunci am primit răspunsul de la cineva. “Ăsta a fost şef la Realiatatea şi acum nu mai e. Nu-l suporta nimeni. Am o prietenă care a lucrat pentru el. Cică le trimitea în cele mai stupide locuri”.
  • Prietenul, cu obiceiul şi meseria de a comenta meciuri de fotbal, mi-a ridicat o problemă. Pregătea un joc din campionatul Argentinei. Cică a găsit un jucător celebru pentru că e singurul din lume care a omorât un porumbel cu un şut spre poartă. Prietenul acesta stătea şi se gândea. “Bă să zic asta în timpul meciului sau nu? Poate au mai zis-o şi alţii”. Era la serviciu.  Şi problema lui mi-a adus aminte de un moment al meu. Am lucrat o zi la Prosport. A doua nu m-am mai dus, n-a mai fost cazul. În ziua aia mi-a dat cineva de făcut o cronică a unui meci. Stăteam în faţa unui televizor când m-a sunat un prieten. Că ce mai fac. “Bine mă. Pe la serviciu…”. Urmăream un meci de fotbal şi eram la serviciu. Îmi făceam treaba. A man has got to do, what a man has got to do.
  • Mi-a plăcut reacţia celor cărora le-am spus că o să-mi numesc o categorie de scrieri pe blog, “momente şi schiţe”. Am generat o stare uşoară de intrigare. “Da cine te crezi mă?!”.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading momente şi schiţe at Mindfields.

meta

