Man in the mirror

February 5, 2010 § 6 Comments

Miercuri m-am întâlnit cu primii foşti colegi. Cei de până la 14 ani.  E un tip de emoţie pe care-l ai când vorbeşti cu oamenii aceştia. Te întâlneşti cu tine şi cu gândurile pe care le aveai până la 14 ani. Credeam altfel atunci. M-am simţit bine cu ei, aşa cum mă simt cu trecuturile mele. Principala reuşită a muzicii e că îţi individualizează o stare. D-aia îmi place să aud cântecul ăsta. D-aia trebuie dat volumul la maxim. Pentru că îmi aduce aminte de ei şi de mine, în întâmplările de până la 14 ani. Pentru că-mi aduce aminte de mine în întâmplare. Cu timpul am devenit mai calculat.

Şi nu mi-a fost uşor s-o aleg pe asta. Eram cât p-aici să optez pentru……..

Ca să nu mai zic cum iniţial mă gândisem la asta….

Şi recunosc. O luasem în calcul şi pe asta….

Iar la un moment dat eram convins că asta trebuie…..

Şi cred că decizia firească era asta….. da n-a fost să fie….

Pe asta nici n-am mai luat-o în calcul…..

Ultima şi cea din urmă care mi-a venit în minte….

Aaaa şi asta….

Asta era bună da parcă mai bine că n-am ales-o……….

Am uitat ceva? Da, pe asta o uitasem….

§ 6 Responses to Man in the mirror

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Man in the mirror at Mindfields.

meta

