The Blue Danube

February 3, 2010 § Leave a comment

8 copii are Bercea Mondialu. E prieten cu familia prezidenţială. Ideile astea se leagă. Cum am ajuns la un preşedinte manelist? Răspunsul e în prima propoziţie. Nu mai cred în ţara asta. Deloc. Credeam la un moment dat în ideea că fiecare îşi face o Românie a lui. Din oamenii cu care se înconjoară şi din locurile care-şi câştigă o semnificaţie. Vestea bună e că îmi permit să am o Românie a mea. Vestea proastă e că deocamdată. Bercea Mondialu are 8 copii. Eu o să am maxim 2. La fel oamenii de bun simţ spre care privesc cu simpatie. Cei 2 vor trăi în ţara celor 8. La televizor e ţigănie. Asta cere publicul. Da. Fac parte dintr-o lume de prost gust. Inimă de ţigan făcea rating 12? În prime time România se uită cazută în ridicol şi admiraţie la viaţa unor ţigani pe pricipalul post tv? Da bă. Între timp tot felul de plictisitori, cu senzaţia că vorbesc interesant, îţi explică cum n-au ei nimic cu ţiganii. Că sunt nişte oameni extraordinari. Că au prieteni ţigani. Şi în preajma unuia îşi trag geanta mai aproape. Ştiu, că doar nu sunt ridicoli degeaba.

The Blue Danube. Cu asta am crescut eu băi. Îmi place melodia asta de la 8 ani. D-aia nu suport schelămbăielile alea ţigăneşti. D-aia îi dispreţuiesc cu o sinceritate şi-o coerenţă superbă. D-aia mi se pare ridicol să trăiesc în ţara unui preşedinte căruia lumea îi zice Băse.  D-aia mi se pare dramatic să trăiesc în ţară cu Bercea Mondialu. Pentru că îmi plac oamenii frumoşi. Şi parcă ţara asta aplaudă tot mai tâmp.

Tagged: , ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading The Blue Danube at Mindfields.

meta

