5 ani

January 27, 2010 § Leave a comment

A povestit-o David Duchovny într-un late night show. <Recent, fiul meu i-a transmis soţiei că vrea să fie chinez. Soţia i-a răspuns că nu se va întâmpla. Pentru că nu e chinez. Atunci el a întrebat ce e. Răspunsul a fost că e o parte scoţian, alta italian, alta texan şi o parte rus. “Russian!?! I hate that guy!”>. Şi brusc mi-am adus aminte de o fetiţă de vreo 5 ani. Era cu tatăl ei la coadă la ceva. Între timp se preocupa de o minge pe care o avea legată de un elastic. O arunca şi aia venea înapoi. După 5 minute i-a pus tatălui o întrebare minunată. <Auzi, de ce-mi place mie să mă joc cu mingea asta?>. Şi la un moment dat mama mi-a povestit că aveam 5 ani când în tramvai o doamnă a vrut să fie simpatică şi m-a întrebat ce sunt. Băiat sau fată. Eu m-am uitat fix la ea o perioadă, după care am luat o decizie. “Om!”. O prietenă de-a prietenei mele era în avion cu băiatul ei de 5 ani. Zburau spre Egipt. La un moment dat el i-a transmis că vrea să coboare. Între timp, la o zi de naştere a unui copil de 5 ani, împărţeau nişte baloane. “Ce culoare vrei?”. Ăsta micul se gândeşte şi apoi zice: “Negru!”. “Băi n-avem. Nu vrei galben, verde sau portocaliu?”. “Bine. Dă-mi gri!”. Şi ultima şi cea mai tare. Mama prietenei mele e educatoare. La un moment dat i-a rugat pe copii să ţipe mai încet că-i este rău. O fetiţă de 5 ani s-a ridicat şi i-a transmis concret: “Mă duc până la toaletă. Să nu muriţi până mă-ntorc”.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 5 ani at Mindfields.

meta

