just another maniac monday

January 25, 2010 § 2 Comments

Lunea e greu de trăit. Weekendul mi se pare puţin. Săptămâna ar fi trebuit să se termine în 3 zile măcar. 2 sunt superficiale. Şi proporţiile în viaţă mi se par stupide. Ar trebui să merg la redacţie 2 zile şi 5 să mă odihnesc. Pare că nu fac lucruri importante dacă îmi sunt de-ajuns 2. E luni. Momentul onorabil al zilei e cafeaua cu croissant de la început. Merg într-un picior, că nu ştiu ce am la stângul. Par un jucător la final de carieră. Trebuie să scriu interviul de vineri cu Dan Negru şi unul de anul trecut cu Marian Ionescu. Ăsta cu Negru începe normal: ” Eşti manelist?”. Şi se şi termină dramatic: “Facem şi noi un revelion calumea?”. Marian Ionescu îmi zice o vorbă  mişto: “Relaţia dintre un bărbat şi-o femeie trebuie să fie ca un  pod bine făcut. Să poţi să urci pe el cu betoniere”. Între timp aştept răspunsul lui Chişu. Sfârşitul lumii depinde de el. Cât aştept răspuspul ăstuia, trebuie să-i dau mail pr-ului Andreei Raicu. Cică să-i zic despre ce vreau să vorbesc cu ea în interviu. Îţi dai seama. O să-i scriu că vreau să vorbim despre Andreea Raicu. E puţin general răspunsul. În timp ce fac astea, mă preocupă destinul lui Rontzi, care pare bolnav. De la un timp iepurele ăsta e cam defect. Ca iepure. Ca om e mişto. Şi cât fac eu toate astea, îmi vine în minte zgomotul inexplicabil al uşii din dreapta a maşinii. E constant, isterizant şi fără justificare. Gândindu-mă la asta, trebuie s-o sun şi pe Teo Trandafir s-o conving de ceva. Lunea e greu de trăit şi e prea puţin weekend în viaţă.

Tagged: , , ,

§ 2 Responses to just another maniac monday

  • monica hanganu says:

    grea viata lunea …dar ,de marti incepe sa se lumineze, pentru ca stii ca vine miercuri care e inaintea zilei de joi si repede , repede vine vineri care-mi place la nebunie ..de ce ? e ajunul zilei de sambata care e cea mai frumoasa stiind ca urmeaza o alta zi libera ….
    am dubii ?!? ..oare am reusit sa ma fac inteleasa?

  • Radu Buzaianu says:

    absolut

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading just another maniac monday at Mindfields.

meta

