banalităţile stupizilor din jur

January 21, 2010 § 7 Comments

Una dintre dificultăţile celebre ale vieţii mele e disponobilitatea oamenilor de a spune banalităţi pe un ton competent. Şi  ăsta nu e cretinismul în splendoarea lui. Ridicolul trebuie dus la limită. Atunci nu e suficient să spui banalităţi. Trebuie să le zici pe-aceleaşi. Nivelul meu de suportabilitate a dovedit în timp o capacitate suspectă de a reuşi. Totuşi, şi-a demonstrat limitele în faţa glumei  “care este”. Am râs. Un an. Doi. Trei. Eu spun că nu se mai poate. Acum se prefigurează o altă poantă care tinde să-şi atingă banalitatea maximă. Gluma despre “flacăra violet”. Cam cât poţi să râzi despre asta? Mă refer la durata maximă de timp. Cât poţi să spui “flacăra violet” şi să priveşti în jur cu pretenţia că ai zis-o.  Limitele mele de suportabilitate nu mai fac faţă ideii “trebuie să te simţi bine în pielea ta”. Nimic nu se compară cu cel care are senzaţia că a spus ceva interesant cu asta. A… ba da. Ăştia care spun că “zic lucrurilor pe nume”. Asta are mai multe variante, deci aproape că vorbim despre imaginaţie. “La mine ce e-n guşă, e şi-n căpuşă”. De regulă asta e zisă în asociere cu ideea de defect. “Defecte? Poate asta că de obicei le zic oamenilor verde-n faţă”. Îmi place aici cum sună contextual replica “păi cred că tu eşti cel mai tare mă”. Se potriveşte minunat şi-mi pare cumva obligatorie. Şi constat cu o suprindere în ascensiune, că încă mai sunt oameni care în intanţia de a fi simpatici îţi spun “ia un loc în spaţiu”. În preajma alegerilor rulează invariabil gluma cu Congo. “Mamă dacă iese ăsta plecăm în Congo”.  Şi mai îmi vine în minte una. Asta pare veşnică. Nu poţi s-o scoţi la capăt cu ea. E banalitatea de dincolo de vremuri. Probabil şi peste 100 de ani va fi cineva care va hotărâ că trebuie spusă. “Ce vrei mă, sunt blondă”. Mai sunt. O să le mai scriu.

Tagged: ,

§ 7 Responses to banalităţile stupizilor din jur

  • nana says:

    dar ce zici despre formula de incheiere a unei conversaţii “Bine, atunci ne-auzim…”?, sau de aprecierea “foarte tare”, cu accent pe “foa” si f putin prelungit, adica doi de “f”?
    dar de open mind? dar de “sunt happy”, cu variante…?
    dar de gestul cu degetele mic şi mare răşchirate, duse către ureche, pentru a exprima faptul că se vorbea la telefonul mobil?
    Nu prea mai exista imaginaţie…ca sa fi original, trebuie ca nu cumva sa fi…

  • nana says:

    aoleu…sus imi lipseste cate un “i “la fiecare “fi”…PARDON!

  • banana says:

    nana esti penibil/a rau ! te-ai gasit sa comentezi tocmai tu banalitatile/ repetitiile/ lipsa de imaginatie … acu’ doua zile faceai pe bufonul intreband de “falcara violet” ..

    asadar te deranjeaza semnul facut din degete cand “exprima faptul că se vorbea la telefonul mobil” …

  • Radu Buzaianu says:

    Acum se prefigurează o altă poantă care tinde să-şi atingă banalitatea maximă. Gluma despre “flacăra violet”, ziceam. E o chestiune de perspectivă deci. mai merge o zi două :)). la gestul cu vorbitul la telefon se referă probabil la ideea în care ăla de vorbeşte îşi ia un aer important, de om care face şi discută lucruri mari .

  • Paul Andrei says:

    Stiu ca nu are legatura cu ce ati vorbit voi aici, dar am auzit la munca cea mai tare poanta…un coleg, mai nebun din fire, ii zice unei alte colege, mai sanatoasa. Deci, tineti-va…el catre ea “Tu ai fi buna fara cap”…HAHAHAHAHA

  • Radu Buzaianu says:

    :)))))))))))))))))))))))). Păi există mă. Oameni greşiti de la cap în sus.

  • Radu Buzaianu says:

    e dincolo de explicatia ta motivul pentru care “am mai sters din el”.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading banalităţile stupizilor din jur at Mindfields.

meta

