ce mă enervează azi

January 20, 2010 § Leave a comment

1. Iarna. Zăpada în luna ianuarie e o plictiseală. N-are sens. Ori zăpadă, ori ianuarie. Ninge mişto. Atunci să împodobim bradul. Zăpada de acum explică de ce trebuie să-ţi propui să nu exagerezi. E redundantă. Ninsoarea în luna ianuarie e de prost gust. Adică nu se face. E ca şi cum ai împodobi bradul de 1 martie. Îmi aduce aminte de cei care pun de Crăciun nişte beculeţe ridicole pe geamurile magazinelor. Şi le lasă aşa până prin aprilie, că strălucesc frumos. Şi cred că ninge prea general. Zăpada e prea globală. Ar trebui să cadă doar în anumite locuri, pentru cei care o preferă. Nu să fie inevitabilă. Şi totuşi. Am o concluzie înţeleaptă, formulată undeva prin şcoala generală. Pe atunci mizam foarte mult pe felul în care îmi stătea părul. Şi d-aia nu-mi ieşea mare lucru. “Decât să plouă, mai bine ninge”. Are legătură cu felul în care rezista la cele două fenomene meteo.

2. Politica. Geoană e un individ mai uşor de ironizat decât de ascultat. Da Băsescu îmi cer scuze, când vine vorba de ridicol e întotdeauna ceva deosebit. Spuneam la un moment dat că poate nu e frumos să râzi de oameni handicapaţi şi aşa îmi explic direcţionarea dramatică a bancurilor spre Geoană. Şi ieri am văzut pe tv imaginea cu el când iese din ecran prin săritură la aflarea exit poll-urilor. Ăla a fost singurul moment în care mi-a plăcut. S-a comportat ca un om. Şi eu m-aş fi bucurat. Şi Obama la fel parcă a făcut. Exit pollurile nu măsoară frauda. Cu ce e mai ironizabil Geoană ca Băsescu, care, în tot acel timp vorbea într-un pulover de revoluţie la microfonul domnului Barbu de la OTV. Îl avea în spate pe unu de l-a susţinut. Pe Ninel Potârcă. Singurul candidat la preşedenţie care îl voia preşedinte. Cu ce e mai ironizabil Geoană, când spune că a fost atacat energetic, în comparaţie cu Băsescu care umblă cu paranormalii după el?

Tagged: , , ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading ce mă enervează azi at Mindfields.

meta

