Naomi VS Naomi

January 7, 2010 § Leave a comment

Unchiul meu e antrenor de gimnastică în Irlanda. O perioadă n-a mai fost atent la subtilităţile României. S-a luat cu altele. A venit de curând şi mi-a povestit o conversaţie unică dintre el şi un prieten. E ceva deosebit. La un moment dat, într-un aeroport a văzut-o pe Naomi Campbell şi-i povestea asta prietenului rămas în România. “Bă nu mă aşteptam Naomi să arate încă atât de bine. Bă sincer!”. Ăsta începe să-l contrazică. “Fii bă serios”. “Băi dacă-ţi spun! Are nişte craci mişto!”. Interlocutorul în timpul ăsta privea stupefiat. Colegii cărora le-am povestit la o cafea asta au reacţionat la fel de suspect. “Eh a tot făcut operaţii estetice. Se poate “. Stupefiat continui cu unchiul din Irladna şi prietenul din România. “M-am uitat atent la Naomi asta. E mişto mă”. “Du-te bă d-aici cu panarama aia de om”. Aici dialogul atinge un moment irepetabil ca intensitate. “Toată lumea se oprea să-i ceară autografe”. “Păi cine o recunoştea mă acolo?”. “Cum mă cine o recunoştea. Păi nu apuca să facă 2 paşi că iar o oprea cineva. E foarte populară. Da chiar arată bine”. Unchiul meu vorbea despre fotomodel, iar interlocutorul din România despre travestit. Vă daţi seama cum ăstuia când i s-a zis ceva cu Naomi, el 5 minute n-a luat în calcul că e vorba de Campbell?! Interesant e că am convingerea că dacă pui 5 milioane de români în ipostaza lui, la fel răspund. Ăsta e un exerciţiu. Naomi e un travestit local sau un fotomodel internaţional. La Nikita cred că putem să-i trecem pe toţi aceia 5 milioane. Viaţa bate filmul. Şi Nikita pe toţi.

Tagged: ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Naomi VS Naomi at Mindfields.

meta

