Revelionul ca idee

January 4, 2010 § 1 Comment

…e supraestimat. O zic în fiecare an.  Ai senzaţia unei datorii faţă de noaptea asta.”Trebuie să mă distrez mă. O dată pe an e revelionul”. Sunt înebunit după felul în care sunt organizate cele 5-6 ore, cât durează evenimentul. Oamenii se pregătesc şi-o săptămână. Îşi aleg haine. Vizitează locuri. Fac planuri. Strâng bani. Fac rezervări. Fac cumpărături. Se ceartă. Unul are o idee. Altu cealaltă. Devin pirotehnişti. Cumpără orice trozneşte tare. Nimic nu se compară cu bucuria pe care ţi-o aduce o pocnitoare. Totul se desfăşoară pe principiul “ai văzut cum a făcut aia mă?”. Întâlnirile în perioada asta debutează previzibil. “Unde faceţi revelionul?”. Fiecare vrea să-şi confrunte deciziile. “Ia să văd mă, ăştia ce naiba fac de revelion”, stă în spatele celebrei întrebări. Se discută de sume mari. Cu cât te costă mai mult cele 5 ore de revelion, cu atât îţi place mai tare să fii întrebat. Ziua de 31 decembrie îi găseşte pe toţi cu emoţiile epuizate. Pregătirile au fost atât de reuşite încât evenimentul în sine pare să nu prea mai aibă rost.

Aşteptările sunt atât de mari, încât orice ai face de revelion, a doua zi te trezeşti nedumerit: “Băi, deci atât a fost mă?”. Am scris asta acum 2 ani. La fel de prost îmi ieşeau revelioanele şi atunci. Şi totuşi parcă anul ăsta a fost ceva deosebit. Ridicolul a ajuns la o ipostază în care am fost nevoit să mă predau. În 2010 o să mizez mai tare pe noaptea asta. Am să încerc să-i dau o şansă. O să investesc într-o idee bună. Rămâne doar să-mi vină.

P.S. De mulţi ani nu respect nicio superstiţie asociată revelionului. Mi-au cam ieşit anii. Am avut mai multe victorii decât înfrângeri. Înţeleg că superstiţiile  ţin doar de intenţia de a fi ridicol. În afară de cea cu dorinţa de la 12 noaptea. Aia îi iese prietenei mele. Am obligat-o acum să-şi pună o dorinţă în legătură cu mine. Să-mi reuşească mie ceva. Să vedem dacă merge.

Tagged:

§ One Response to Revelionul ca idee

  • Petru says:

    “Pregătirile au fost atât de reuşite încât evenimentul în sine pare să nu prea mai aibă rost. ” – aceasta poate fi o maxima. Face toti banii.

    Felicitari colega pt un articol fain!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Revelionul ca idee at Mindfields.

meta

