Mâine

December 31, 2009 § Leave a comment

…adică joi. Aproape azi. La ora 16:00 mă duc la Antena 3 să trag concluziile anului 2009. M-a sunat Naty Badea să mă invite. Am acceptat, că-mi place să vorbesc la televizor. :))).  Poate îmi iese şi zic ceva inteligent… naibii. Cine ştie. Mă duc cu gândul să vorbesc serios. Îmi pun o cămaşă. Vreau să devin mai serios. Sau măcar să par. În concluzie, mâine, adică joi, la ora 16:00 pe Antena 3.  Asta ca o concluzie.

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Mâine at Mindfields.

meta

