Superb

December 21, 2009 § Leave a comment

Citeam aseară o ştire în Can Can. Nu ştiu de ce. Aşa a fost să fie. “Andreea Mantea a gasit solutia pentru a combate stresul in trafic”.  Apoi explică cum a coborât din maşină să facă un om de zăpadă. Nu e superb? Nu pe bune. Materialul e ilustrat cu un om de zăpadă. Deci aşa ceva… . Am avut senzaţia că trăiesc într-o lume mai bună.  Toţi coborând din maşini să facă oameni de zăpadă cântând colinde. Minunat. Soarta a făcut cumva ca eu azi să mă văd cu Andreea. Şi uite aşa să aflu că ăla era un om de zăpadă pe care l-a făcut acum 2 ani. Nu în Bucureşti, nu în trafic şi a cărui poză o avea pe facebook. Abia atunci am înţeles anvergura poveştii. Imaginea unei fete de la Can Can căutând subiecte, panicată şi dezamăgită de lumea fără ştiri pe care o locuieşte. Cu un ochii pe ceas şi altul pe facebook, viaţa a părut că are un sens. Aşa s-a născut ştirea. “L-am decorat cu ce am găsit. Morcovi nu aveam în maşină”. Asta e trecută ca declaraţie a Andreei. Nu e superb? Dar cum să n-aibă ea un morcov în maşină. Aici ştirea îşi pierde pentru prima dată din credibilitate. Nu-i nimic. Sărbătorile plutesc în aer. Hai Merry Christmas !!

Tagged: ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Superb at Mindfields.

meta

