O dată şi gata

December 14, 2009 § 3 Comments

Băi… am zis că am terminat cu politica, da ridicolul tot mai complex din jur mă face să mai scriu o dată. O dată şi gata. Sesizez un maldăr de oameni care-l ironizează pe Geoană pentru cum s-a bucurat de câştigatul alegerilor. Ăla a fost singurul moment în care mi-a plăcut. Mi-a plăcut cum s-a bucurat. Bă avea aproape 2 procente în faţă. Îl bătuse pe manelist. Şi eu m-am bucurat. Am înţeles că Băsescu avea date de la numărătoarea oficială, bă da Geoană s-a bucurat firesc la sondaje. Să te apuci să-l ironizezi că se comporta uman şi se bucura în timp ce Băsescu, într-un pulover ca la revoluţie, vorbea în faţa mulţimii, la microfonul domnului Brabu de la OTV. Senzaţia mea e că a penibilul e o stare tot mai confuză. România compromite ridicolul. La 5 minute după discurs, fostul şi actualul preşedinte primeşte o întrebare de la un reporter de la ei. După un scurt hăhăit, Traian răspunde sigur pe el. “Yes. I win!”. Nu e superb? Nu e omul potrivit la locul potrivit? Nu e cel care poate să reprezinte o astfel de ţară? Nu că a câştigat e drama . Ci cum a câştigat. Să ai creierul într-o stare atât de inactivă încât să votezi un comunist care zice că luptă împotriva comunismului, comportându-se ca un comunist, adică cum nu e unu de acord cu tine, cum e duşmanul ţării. Asta e o dramă. Că am înţeles cine locuieşte ţara asta. Acum sesizez însă că e mai mult de atât.

Vineri o ciumpalacă a ţipat la mine vreo 5 minute. Cum să-i voteze pe comunişti. Bă Băsescu, Videanu, Blaga şi Berceanu erau în FSN. Au fost comunişti. “Cum mă, să-l votez eu pe Iliescu?” . Draga mea, Iliescu are 80 de ani. “Ba n-are. Să-l votez eu pe Năstase, care e anchetat pentru corupţie?”. Da. Ai dreptate. Decât să-l votezi pe unu despre care crezi că-l are în spate pe altul care e anchetat pentru nişte termopane, mai bine îl votezi pe unu, care să scape din a fi anchetat pentru că a furat o flotă. Intervine gagică-su. Şi ăla un bărbat teribil. “Mie mi-a mers bine când a fost Băsescu preşedinte”. După logica asta, să-l regretăm pe Iliescu. Că-n perioada lui a venit Michael Jackson. Ce legătură are? Cât poate să-ţi crească sau să-ţi scadă nivelul de trai un preşedinte? Intervine acum ea. Cu un ton ridicat şi competent. De om sătul de prostia din jur. “Păi şi Iliescu cu ce ţi-a crescut nivelul de trai?”. Atât a dus-o mintea să-mi zică. Păi asta ziceam. Dacă tu câştigi până în 2000 de euro, un preşedinte nu poate să-ţi crească sau să-ţi scadă salariul. Indiferent cât de competent sau invers ar fi. Eu nu zic că alegerea lui Geoană nu poate fi combătută. Bă da nu aşa. Şi nu de oameni despre care mă mir că au supravieţuit până la vârsta asta. Să trăieşti 25 de ani, cu nivelul ăsta de inteligenţă e o reuşită. D-aia acum mi se pare bun Băsescu. Pentru că a înţeles că în ţară sunt câteva milioane de oameni aşa. Eu nu credeam. Şi mă mai întreabă prietenii de ce mă enervez când vorbesc cu ăştia. Uite d-aia!!

§ 3 Responses to O dată şi gata

  • Unknown says:

    Măi se mai enervează omu’, dar până la un punct! Nu înţeleg de ce îţi înveninezi tu atâta mintea când sunt atâtea lucruri mult mai importante care îşi merită locul ăsta (locul ăsta= mintea ta sau blogul ăsta). E de admirat atitudinea ta justiţiară, dar vezi să nu cumva să uiţi de priorităţile vieţii tale.

  • Radu Buzaianu says:

    pai nu credeam c-o sa ma mai enervez. da vad ca stupidul nu si-a spus ultimul cuvant. ba tipa la mine si vorbea ca si cand ar sustine un om absolut cool, cand ea nu intelege ca targetul lui basescu e publicul OTV si ca ea cumva a ajuns in target.

  • monica hanganu says:

    bine la mai spui!
    parerea mea este sa srii..descarca-te …ravarsa nervii ..
    asa citesc si eu si cand am terminat de citit , trag si eu o injuratura si ma descarc :))

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading O dată şi gata at Mindfields.

meta

