Fuck. He’s back !!

December 7, 2009 § 1 Comment

Am 4 certitudini după alegerile astea. Prima se leagă de ţară. România e nasoală.  Faptul că trăiesc în ţara în care  50% a votat un preşedinte manelist, spune că am şanse mici să fiu un om binedispus. În general. Faptul că atâţia oameni au ieşit din casă să voteze preşedintele publicului OTV, pentru mine e o dramă. A doua certitudine e că am ajuns în starea în care apreciez o minciună construită bine. Atâta ridicol a fost nevoie să contrazic în jur în perioada asta, încât îmi e dor de oameni care mint bine.

Manelistul ăsta a compromis şi minciuna. “Aţi lovit copilul?”. “Jur că nu l-am lovit cu pumnul”. Geoană e omul lui Vântu. Finalul a relevat că e aşa, da fix invers. Vine PSD-ul, vin comuniştii. Lumea ajunsese să lupte împotriva comunismului. Deşi nici Geoană, nici Antonescu, nici, Johannis, nici Ciuhandru, n-au avut legătură cu Ceauşescu. A avut Traian. În 90 era omul lui Iliescu. Simptomatic pentru manelistul ăsta e că singurul candidat din turul 1 care l-a susţinut a fost Ninel Potârcă. A treia certitudine. Mircea Geoană e un performer. Nu-i uşor să pierzi în circumstanţe atât de favorabile. Ultima certitudine e cu băiatul din poză. Dacă în 2012 nu vine sfârşitul lumii, în 2014  Antonescu o să fie următorul preşedinte. Dacă Băsescu pierdea, am povestit la toată lumea, urma  să pun poza lui Crin şi titlul, “un fleac. l-a ciuruit”. Aşa rămâne poza, se schimbă titlul. Şi ca o ironie a sorţii manelsitul declară: “Un fleac. I-am ciuruit!”. E o victorie stupidă, într-o ţară ridicolă. Ne culcasem cu Geoană. Ne-am trezit aşa:

Tagged: , ,

§ One Response to Fuck. He’s back !!

  • c'est la vie says:

    ……Si se pare ca acest lucru nu sperie decat juma’ de Romanie.
    Prietena mea pe care o stiu de la 3 ani il sustine pe Basescu. Dar anul viitor va pleca cu sotul ei in Franta sa munceasca vreo 8 luni. Aici e platita ca si medic cu 9 milioane de lei. Adica o idee mai mult decat un student care munceste in vacante la Mac sau KFC.
    Iar in celelalte 4 luni imi explica faptul ca Basescu este singurul care a facut ceva pt tara si care cunoaste constitutia. Se vede… Mai ales din Franta.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Fuck. He’s back !! at Mindfields.

meta

