Ţara lui Traian Băsescu

December 3, 2009 § 1 Comment

Ţara asta arată ca o dramă. Îmi pare tot mai puţin important dacă rămâne ăsta preşedinte. Problema nu e că minte. Dramatic e cum o face. Privesc în jur stupefiat. Oameni pe care i-am auzit măcar o dată spunând ceva inteligent, acum văd că luptă împotriva comunismului. Băsescu acum e în bătălia cu sistemul ticăloşit. Bă iar. Stupefiant nu e că zice aşa. Puneţi senzaţional pe ecran, oameni din jurul meu chiar cred. “Cu ce a greşit ţara asta de trebuie să aleagă între 2 comunişti?”. Aşa zicea Băsescu acum 5 ani în confruntarea cu Năstase. Geoană nu e comunist. E doar plictisitor. Antonescu nu e nici una nici alta. Şi totuşi, Băsescu conduce lupta împotriva comuniştilor. Băi e stupefiant. Omu ăsta făcea parte din nomenclatura comunistă. Bun şi Iliescu. Ăla mai are un pic şi face 90 de ani. Da întâlnesc oameni care-mi explică cum că se întoarce şi decât el mai bine ăsta. Ăsta are reacţii de cominist. Toată lumea trebuie să fie de acord cu el. Cum nu e de acord, cum acela devine duşmanul ţării. Nu e dubios nu? M-a înebunit cu Vântu şi Voiculescu. Bă da George Păunescu? Patriciu fură ţara. Bă da Popoviciu? Hrebenciuc e corupt. Bă da Videanu e un tip corect? Faptul că e omul public pe care l-am văzut cel mai des încercând să plăngă nu e uşor jenant? Nu. E sensibil. Şi eu. În ultima vreme. Ţara asta arată ca o dramă. Băsescu îi e cel mai potrivit preşedinte. M-am hotărât să-l votez. Şi dacă iese nu e asta carastrofa. “Tu crezi că Băsescu ca preşedinte are voie să deschidă gura fără să discute cu consilierii?”. Asta e catastrofa. Mi-a spus-o o prietenă care lucreză la o televiziune chiar serioasă. Eu eram consternat şi ea a adăugat, “aşa crezi tu pentru că aşa îţi zice Geoană să crezi”. Ce cred eu e că în ritmul ăsta în 5 ani o să mă contrazic în legătură cu Becali. Că de ce nu mi se pare un preşedinte bun. Mi-a plăcut Nati Meir când l-au arestat: “E mâna fie a lui Adrian Copilu Minune, fie a lui Traian Băsescu”. Minunat. Diferenţele ţin de detalii. Ăsta e omul pe care unii l-au votat când aveau varianta Antonescu.

Tagged: , , , ,

§ One Response to Ţara lui Traian Băsescu

  • nana says:

    Daca ar fi o drama, ar fi chiar bine…caci dramele se mai sfarsesc si cu happyend, dar situatia actuala risca sa devina o tagedie. Poti sa vezi cu ochiul liber si fara prea multa desteptaciune cat de usor se poate juca cineva cu mintile oamenilor. Astia de zic cu comunismul, daca bagi bine de seama, nu produc vreo idee spontana, zic numai de-alea cu lozinci…”sa ne intoarcem la comunism?”, “am ajuns sa votez PSD-ul?”, si altele la fel…In fapt, bietii oameni, nu-si dau seama ca se face cu ei ce s-a facut si atunci. Dar acum mai perfid, ca li se da si senzatia ca ei aleg asa…Saracii de ei, dar si saracii de noi; asta e din ciclul PE MINE M-AI OMORAT, DA’ CU CALUL CE-AI AVUT! Bag si eu o lozinca…FIECARE TARA ARE CONDUCATORII PE CARE-I MERITA! Deci, cine se simte reprezentat onorabil de catre Base…nu vad, chiar, de ce nu l-ar vota!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ţara lui Traian Băsescu at Mindfields.

meta

