4 he’s a jolly good fellow

December 1, 2009 § Leave a comment

Da, nu-i uşor. Cu cât cunoşti mai mulţi oameni cu atât e mai greu. Dimineaţa zilei tale e dintre cele scurte. E între imposibil şi improbabil să nu te sune foarte de dimineaţă cineva, suspect de fericit că e ziua ta. “Mulţumesc!”. E prima dată. Îl zici somnoros şi totuşi cu un uşor entuziasm. Bă, e ziua mea. Mă cheamă Andrei. În timp ce mă bucur intervin dilemele. Care e reuşita? Ce se sărbătoreşte? Mi-am ales eu numele acesta? E ziua Sfântului Andrei. Cum am ajuns eu sărbătorit? 3 luni în urmă era ziua mea de naştere. E o prformanţă că m-am născut? Că lumea mă felictă. Mă uit la oamenii din jur, băi şi ei s-au născut.

Următoarea dilemă. “La mulţi ani!”. Durata vieţii pare cumva direct proporţională numărului de urări. Aşa îmi justific euforia cu care se reacţionează în situaţii d-astea: “E ziua lui? Să-l sun şi eu să-i urez la mulţi ani!”. Apoi fiecare are tendinţa să complice puţin lucrurile, dintr-o dorinţă de mai bine. “La mulţi ani, mult noroc şi tot ce-ţi doreşti!”. Eu intru în panică în situaţii din astea. Pentru că îmi doresc foarte multe. Sunt tipologia omului care-şi doreşte mult. Unele se bat cap în cap. Uneori nu-mi doresc coerent. Dacă se îndeplinesc toate nu ştiu cum o mai scot la capăt. Şi apoi intervine ideea de cadou. Aici iar nu înţeleg. De ce le primeşte sărbătoritul? Normal e să le primească cei care participă la eveniment. El oricum se presupune că se bucură că e ziua lui. Trebuie să aibă un motiv de bucurie şi ceilalţi. Trebuie să existe un echilibru în poveste. N-o scot deloc la capăt cu zilele astea.

P.S. Băi când e ziua mea totuşi normal mi se pare să daţi un telefon totuşi. Şi m-am mai gândit şi cu cadourile. Nu e vorba că nu le primesc…

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 4 he’s a jolly good fellow at Mindfields.

meta

