Messenger :)

November 30, 2009 § Leave a comment

Paul : m-au pus azi la serviciu sa port masca. am tusit un pic

Paul : dar tocmai cand trecea pe langa mine unu. si n-am vrut cand mi-a zis

Paul : dar l-a sunat pe felix si m-a sunat

Paul : paul daca ai tusit puneti masca

Radu:  superb :)))

ionut : ai vazut v de la vendetta

Radu : nu

Radu : tu?

ionut : acum ii dau play

ionut : e foarte tare introducerea

ionut : cu oameni care mor pt idei

ionut : si ca e important sa urmaresti ideea nu omul

ionut : pt ca omul poate da gres

Andrei : ce faci ba? te-ai sucit?

Andrei : cum “basescu presedinte” ?

Radu : trebuie citit

Andrei : foarte bun. am citit. da vad ca nici tu nu te lasi mai prejos. faci analiza cu flashu, cu reflectoru

Radu :  ba m-am enrvat azi.  nu voiam sa mai scriu de politica da m-au determinat

Andrei : nu te mai enerva ma. ca imbatranesti urat

Radu : dupa 50 de ani fiecare are fata pe care o merita

Radu: o stiu d ela exarhu

Andrei: e grea asta

Andrei : dar eu cred ca nu doar fata.. si corpul pe care-l merita si mintea

Radu : da ba da trei s-o pui intr-o fraza. sa sune bine. sa te citeze lumea apoi.

Andrei : am pierdut azi bunatate de concurs de compozitie

Radu : de ce

Andrei : un juriu a crezut ca n-am cele mai bune piese

Radu : si erau?

Andrei : fara doar si poate

Andrei : ma rog.. intre timp am aflat si despre mizeriile pe care le-au facut organizatorii cu castigatoru

Radu : deci nu e castigator el ala care a iesit primu

Andrei : a luat premiu, contracte cu case de discuri.. etc

Radu : pai si cu melodiile proaste ce face?

Andrei : da cu toate melodiile proaste romanesti de le-auzi la radio si le vezi la tv ce se face?

Radu: esti prea global nu-s toate proaste

Andrei : n-am zis ca-s toate

Andrei : dar sunt cateva

Andrei : la care se mai adauga si asta care a castigat

Radu : bai mi-au inebunit telefoanele. nu te auzeam

Nicoleta: esti nehun

Radu : cand ma sun pe orange mi se raspunde singur. vad secunde da nu aud. la secunda 10 se intrerupe

Nicoleta :  mie mi zice ca mi rapsunzi si ca nu vb asa pare. e foarte ciudat

Radu : i-am trimis un mesaj lu andrei hrebenciuc pt un interviu. acum imi asculta astia telefoanele :))))))))

Nicoleta :  esti nebunnnnnnnnnnnnnnnn

Radu : sunt. bai serios e stintifico fantastic

Radu : pe orange m-ai sunat>?

Nicoleta : da

Radu : hai ca suna

Radu : suna-ma pe orange

Nicoleta : acum

Radu : INCREDIBIIIIIIIIIILLLLLLLLL

Radu: ))))))))

Nicoleta : daaaaaaaaaaaaaa

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Messenger :) at Mindfields.

meta

