5 years later….

November 24, 2009 § 2 Comments

Ideea mea rămâne. Fiecare are România lui. Din cei cu care se înconjoară, din locurile pe care le investeşte cu amintiri, din oamenii spre care priveşte admirativ, în general din selecţia pe care o face. Îmi place România mea. Nu ştiu dacă a altora. România e o ţară greu de asumat. Arată rău din multe unghiuri. Nu din cel dinspre care o privesc eu. M-a întrebat azi cineva de ce-mi place Antonescu atât de mult. Răspunsul e simplu. Dar foarte complicat. De ce-mi place un ice-tea când îmi e sete. De ce-mi place un fotbalist când driblează. De ce-mi place “Black”, când cântă “wonderfull life”.

De ce-mi place o cafea dimineaţa.  De ce-mi place zâmbetul iubitei mele. De ce-mi place Octavian Paler, când citesc “viaţa pe un peron”. De ce-mi place finalul, în “21 Grams”. De ce-mi place drumul spre casă, când sunt sătul de ceilalţi. De ce-mi place să adorm la 3 dimineaţa, când sunt mort de somn. De ce-mi place să ascult Vivaldi, în maşină când plouă.  De ce-mi place Robert DeNiro, în “Once upon a time in America”. De ce-mi place să zâmbesc, la glumele bune. De ce-mi place să mă lupt, când îmi vine să fiu cel mai bun. De ce-mi place să-mi placă. Răspunsul e simplu. Dar foarte greu. Răspunsul e d-aia. Am o problemă cu opinia în zona evidenţei. Şi am o problemă cu România lor, când intervine caraghios şi manelist în România mea. Caraghios e Băsescu. Şi manelist e felul lui de a fi caraghios. În 20 de ani mi-a plăcut un singur om în politică. Antonescu. O să fie preşedinte peste 5 ani. Cei care nu l-au votat acum, o să-l voteze atunci şi o să-mi explice că încă nu era pregătit. Eu o să casc ca acum, când vorbeşte Băsescu.

Tagged:

§ 2 Responses to 5 years later….

  • monica hanganu says:

    super!..tu imi citesti gandurile?

  • fan Antonescu says:

    Ce mi se pare cel mai trist e ca multi il voteaza pe Base ca sa salveze tara de comunisti. Culmea este ca pentru asta il aleg chiar pe unul care respira comunism prin toti porii.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 5 years later…. at Mindfields.

meta

