România, te iubesc !

November 23, 2009 § Leave a comment

Că trăiesc într-o ţară proastă îmi e tot mai clar. Capicitatea mea de judecată e depăşită în faţa unei Românii care votează în proporţie de 32% cu unu, Traian. Bă l-a pus pe Boc prim-ministru. A pus o gagică să fie al doilea om în stat, Roberta Anastase, preşedinta camerei deputaţilor. Elena Udrea… Elena Băsescu. A făcut-o europarlamentar.  Aia abia vorbeşte de una singură. Ce să mai vorbim în public. Lasă asta. El nu e capabil să-şi ţină o vorbă de pe-o zi pe alta.  Ce zice azi n-are nicio o legătură cu ce zice mâine. Poimâine deja nici nu-ţi mai propui să înţelegi. Rar mi s-a întâmplat să sesizez o privire mai tâmpă ca a lui. Frecvent mai des începe să-mi pară o reuşită faptul că vorbeşte. Începe să semene cu Ceauşescu. Şi la gesticulaţie şi la discurs şi la intenţii. Cum mă să te îmbraci să ieşi din casă şi să-l votezi pe unu care la confruntarea de vineri abia ţinea ochii deschişi. Ţara asta pare una tot mai tâmpă. 30% au votat cu Geoană. Bă cum e mă să votezi cu unu care cum apare începe să explice ce trebuie să facă România deşi, a fost într-o ipostază a conducerii ei până acum o lună. Ideea e minunată. Băi ce e acum? Aa, campanie electorală? Păi hai să promitem d-astea. Cum mă, iar? Da bă. Zi acolo, relansarea economiei şi modernizarea agriculturii. Bă, a dat lumea fuga să-l voteze. Antoescu a fost singurul om din politică pe care chiar mi-a venit să-l susţin. Sătul de hăhăit şi grimase, în sfârşit unul care ştie să zâbească. Fiecare a votat cum l-a dus capul. Da’ aici întreb eu, câţi proşti trebuie să mai duc în spate? Şi încă ceva, în Bucureşti, Antonescu a ieşit preşedinte. Propun mai multă consideraţie faţă de intelectul oraşului acesta.

Tagged: , ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading România, te iubesc ! at Mindfields.

meta

