Plăcându-mi Crin Antonescu

November 20, 2009 § Leave a comment

Prima dată în viaţă când votez. Poate  şi ultima. Îmi place Crin. De mult nu de curând. E prima dată când îmi place un om în politică. Îl sesizez ca pe un individ sincer. Nu zic că e, dar pare. Locuieşte într-un apartament deşi e de 20 de ani în politică.  Nu mă plictiseşte în conversaţie. Zâmbeşte, nu hăhăie. L-a făcut pe Băsescu să pară cum este. Îi e mai puţin dator partidului decât ceilalalţi doi, depăşind cu mult punctajul şi aşteptările investite. S-a comportat ca un preşedinte când l-a adus pe Johannis. În general e mişto.

Ceilalţi. Băsescu e ridicol. Nu trebuie argumente. E constant mai stupid. Înainte măcar hăhăia cu motiv. Acum hăhăie ca la serialul “Trăzniţi în Nato”, fără explicaţie. Poate râde din ce-şi aminteşte, că din ce zice nu mai e demult nimic de râs. Octavian Paler spunea la un moment dat că-şi doreşte să nu prindă vremurile când Boc va fi prim-ministru. Părea utopic. Nu le-a prins, ele au fost. Mircea Geoană e ceva special. E important faptul că în ultima vreme reuşeşte să se ia măcar el în serios. E sinistru în debitul lui verbal cu soluţii pentru România. Trebuiau să fie dezbateri. Una dintre ele la TVR. Nu s-a mai ţinut, da Geoană s-a dus. Incredibilul discurs al său din faţă TVR-ului: “suntem la Televiziunea Română, ăăă, aşa cum am spus-o de la începutul acestei campanii, ăă, suntem deschişi şi dispuşi să particip la astfel de dezbateri cu contracandidaţii mei.  Faptul că, ăăă, această invitaţie fost declinată de către unii dintre contracandidaţi, arată faptul că, ăăă, în acest moment există, ăă, o dificultate pentru a se întâlni cu mine”. Superb. Geoană preşedinte !

P.S.   Crin Antonescu: “Domnule Geoană, votaţi-mă!!”

P.S.   Mircea Geoană: “Trebuie să aveţi puţin respect pentru diplomaţia română.”

Crin Antonescu: “Domnule Geoană, eu vă respect şi pe dvs. , darămite diplomaţia română”

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Plăcându-mi Crin Antonescu at Mindfields.

meta

