Incredibila conversaţie dintre două

November 13, 2009 § Leave a comment

…. doamne. Vorbeau tare în metrou. Făceau politică. Mânuţele sus. Şi… Bă-ses-cu! Bă-ses-cu! Nu m-am putut abţine. Revenind… mi-a povestit-o cineva. Luaţi loc.  Pe locuri. Fiţi gata. Start:

-În sectorul 3 s-a dat câte-o găleată. La noi  nu s-a dat nimic.

-Păi şi ce să faci cu o găleată?!

– Ei, era o găleată aşa… .

-Păi ce să facem la bloc cu găleata. La ţară mai era ceva. Da la bloc ?!

-Ei, să pui gunoiul . Scria şi PDL pe ea. Şi-n alte locuri am auzit că s-a dat mai mult. Da aşa. Fără să se ştie.

– Poa’ să-mi dea şi aur că nu-i mai votez.

– Păi şi eu acum… luam găleata şi vedeam eu pe care votam.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Incredibila conversaţie dintre două at Mindfields.

meta

