Medical vorbind

November 12, 2009 § 5 Comments

Băi am uneori senzaţia că sunt nebun. Lumea asta îmi propune nişte contexte stupefiante. Reacţia mea la ele trece ca fiind disproporţionată. “Exagerezi mă”. Am o relaţia proastă cu ideea de medic ginecolog. De aici a plecat tărăşenia. Când te duci la un meci de fotbal trebuie să fii controlat. Să n-ai nu ştiu ce. Dacă te duci cu prietena, nu ţi-o controlează un ciumpalac, ci o ciumpalacă. Aşa e civilizat . Pare firesc şi necesar. La ginecolog nu e aşa. Medicul ginecolog e deasupra oricărei suspiciuni. Sunt asexuaţi.. Primul argument. Bă la câte femei dezbrăcate vede… . Pe aceaşi idee la intrarea în stadion ar trebui să te controleze doar bărbaţi. La câte femei controlează ăia acolo, una în plus nu schimbă nimic. Argumentul iubitei mele. Bărbaţii ginecolog se poartă mai bine cu tine decât femeile. Asta mi se pare clar. Dacă ai avea 70 de ani sunt convins că n-ar mai fi amabili brusc. Atitudinea lor are legătură cu faptul că le place. Aici intervine nelămurirea mea. Ar trebui să fiu împăcat cu ideea că unuia îi place iubita mea dezbrăcată? Bine, e doctor. Aşa şi aştia n-au gagici? La un moment dat prietena mea avea senzaţia că are ceva la plămâni. Mergem la doctor. Ăsta recţionează brusc la un moment dat. Daţi-vă bluza jos. Scoate stetoscopul şi începe s-o asculte pe aici pe colo, prin zonele esenţiale ale pieptului. Eu priveam profesionist. Bă îşi face omul treaba. Ieri am fost să-şi facă o radiografie la plămâni. De asta se ocupă asistentele: “o să mergeţi cu o colegă de-a noastră”. Când se ridică un ciumpalac care în intenţia lui de a se ridica se împiedică. Adică nici să părăsească un scaun nu era în stare. “Veniţi cu mine”. Superb. Eu, iar privesc profesionist. Omul e asistentă. Acolo iar o pune să se dezbrace. “Şi sutienul? Da, sigur”. Şi aici întreb din nou, bă sunt eu nebun? Sau dau dovadă de lipsă de profesionalism?

§ 5 Responses to Medical vorbind

  • nana says:

    Raspuns: Exagerezi, ma. Doar nu o sa se faca la doctor ca la WC: de femei si de barbati.

  • Radu Buzaianu says:

    daca într-un spaţiu total lipsit de civilizaţie cum este stadionul se poate, la doctor de ce nu se poate? pentru că pe ăştia normal nu-i deranjează. oamenilor cu probleme nu le mai arde de astea, iar cei exteriori vin şi-ţi explică faptul că nu eşti deschis la minte şi te deranjează când prietena ta se dezbracă în faţa unui doctor. Doctorul fiind un personaj transcedental, mistic. Doctorul nu are gagici. Se uită la femei şi vede inima, ficatul şi plămâni. E asexuat. Se înmulţeşte prin ouă.

  • c'est la vie says:

    Eu, prietena :
    -cu stetoscopul nu se aude nimic daca se asculta peste haine . Si nu se dau jos . Doar se ridica, mai ales la spate.
    -ca sa controlezi oamenii cand intra in stadioane nu iti trebuie decat pregatirea de a sta cateva ore in picioare, nimic mai mult . Ca sa fii doctor, indiferent daca esti unul bun sau mai putin bun iti trebuie minim 6 ani de facultate. Si nu orice ani. Ani grei.
    -si la tine daca vine o domnisoara de exact …23 de ani, sa zicem, sa o inveti tehnica de cautat pe Google, vei fi mai amuzant, mai galant, mai … mai….decat daca vine o doamna in varsta de 70 de ani. Este normal si firesc acest lucru. Si este unul din avantajele tineretii.
    -asa cum exista barbati ginecologi ,exista si femei specializate pe dermato-venerice.
    -si nu in ultimul rand , ca sa te inmultesti, nu trebuie sa vrea doar doctorul, trebuie sa vrei si tu.
    -da, esti tu nebun. Sunt lucruri mai grave care te deranjeaza in viata decat faptul ca un doctor iti vede prietena dezbracata.

  • nana says:

    Revin: esti in eroare cu similitudinile. La stadion te controleaza intr-un interes al lor, de a preveni actele de violenta, obligatie pe care o au. La doctor te controleaza intr-un interes al tau de a preveni sau depista o boala, obligatie pe care o ai. Dar nu numai de asta esti in eroare…Eh, iata ca ti se mai intampla chiar si tie sa gresesti…

  • monica hanganu says:

    daca stiai de mic ca medicii au aceste privilegii , nu-i asa ca te faceai medic?
    acum ,nu-ti mai ramane decat sa te calugaresti si vei vedea ca nu vei mai avea asemenea neplaceri!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Medical vorbind at Mindfields.

meta

