Natural… born killer

October 9, 2009 § 1 Comment

bscap0001Am găsit prin calculator poza asta. Eram în cabina de machiaj de la Kanal D. A fost prima şi ultima mea întâlnire cu ăsta.  Îmi aduc aminte că s-a supărat că-l iau la mişto, înainte să-l iau la mişto. Spre final am vrut să-i sugerez punctul meu de vedre. S-o ia ca pe-o idee. Mă gândesc că poate am fost totuşi un pic cam subtil. Apropos. Am înţeles că duminică, în sfârşit se întâmplă ceva în emisiunea Ilincăi Vandici. O face Maria Dinulescu pe Carmen Şerban manelistă. Maria Dinulescu preşedinte ! Bravo. E un sentiment de lehamite în relaţia mea cu România lui Traian Băsescu. România care hăhăie înloc să zâbească.

§ One Response to Natural… born killer

  • Creti-Nita says:

    Culmea, si eu l-am luat la misto saptamana asta :-)))
    L-am sunat sa-l invit la emisiunea lui Capatos, moment in care manelistul n-a zis nici da nici ba, ci O MIE DE EURO!!! M-am blocat, m-am deblocat si l-am rugat sa ramana putin la telefon sa verific cati bani mai am in geanta… ce crezi, mi-a trantit telefonul in nas. Asa ca, manelistul tot manelist ramane… caracter zero.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Natural… born killer at Mindfields.

meta

