The advertisers

October 8, 2009 § Leave a comment

După un an mă dau bătut. M-a înfrânt. Lupta a fost cruntă. Şi zilnică. De un an mă uit concentrat la reclamele pentru ciocolata Lion. Pe mine m-a înfrânt. Îmi închipui că ăştia de le-au făcut nu sunt nişte pămpălăi care au citit un sondaj obscur din care reieşea că majoritatea accidentelor sunt făcute în casă. Au pus lucrurile cap la cap şi-au înţeles că despre asta e vorba cănd cumperi o ciocolată Lion. Faptul că cineva câştigă bani aşa, mă face să mă simt ridicol în încercările mele de a face o figură frumoasă. D-aia nu cred. 9 din 10 accidente au loc în casă. Aici neclaritatea ţine de ideea de accident. Putem discuta situaţia în care  emitentului îi vin ideile accidental. Doar atunci 9 din 10 accidente au loc în casă. Iar dacă faci advertising şi ai idei de tipul ăsta e de înţeles de ce sfatul Lion e să stai afară. Pentru că orice ai face îţi poate fi periculos. Trăieşti un dezastru. Recomandabil atunci e să stai. Da nu cred că e aşa. Probabil nu înţeleg eu. Ceea ce îmi antrenează zilnic o dorinţă de a fi mai bun. Şi ceea ce-mi aduce aminte de Octavian Paler: “Toată nenorocirea omului vine din incapacitatea lui de a sta acasă”.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading The advertisers at Mindfields.

meta

