Tatatara tata tatatara tata

September 25, 2009 § Leave a comment

Teo Trandafir eu cred că a fost dărâmată de complexe. În ultimele ediţii, 3 sferturi din glume aveau legătură fie cu vârsta fie cu aspectul ei. Era redundantă. Eu am întrebat-o într-un interviu când se lasă de televiziune. A doua zi a povestit la televizor că sunt bou. La un an distanţă a hotărât să se retragă. A explicat că iese din televiziune cu argumentele omului scârbit de ce se întâmplă. E o sitaţie mesmerizantă pentru cei care au prins show-urile doamnei cu manelişti. Altmteri ai tinde să crezi că e un om cu intenţii rafinate. Starea de lehamite e incompatibilă aici cu posesorul şi argumentele lui. În fine. După finalul emoţionant de carieră teve a acesteia, înţeleg că o ia de la căpăt. Face emisiuni difuzabile în Buzău. Am înţeles-o şi pe asta. Înainte să ia decizia aceasta, Trandafir a fost profesoară la o şcoală de jurnalism. Nicio problemă până acum. Profesorul Trandafir. O să mai fiu bou o dată în viaţă. Băi frate, explicaţi-mi şi mie ce e asta…. P. S. Teo Trandafir: “Ai youtube?”

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Tatatara tata tatatara tata at Mindfields.

meta

