Îmi place

September 7, 2009 § Leave a comment

Nu-mi place toamna. Nici iarna. Nici primăvara. Îmi place frigul de început de iarnă. Îmi plac cele 20 de grade de început de primăvară. Şi-mi place şi ploaia. De început de toamnă. Vara e altceva. Vara îmi place. Da-mi place din cauza celorlalte 3. Îmi plac schimbările. Mă satur repede. Îmi vine să schimb postul. Îmi place când se schimbă anotimpul. Mă săturasem de vară. Nu de cald. De vară. Îmi place ploaia de afară. Oamenii trăiesc prost ploaia. Nu ştiu s-o placă. Se îmbracă gros. Şi maroniu. Sau gri. Ploaia e mişto. Da să treacă. Îmi place toamna cum începe. Şi să ascult Criss Rea. Looking for the summer, toamna în drum spre casă.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Îmi place at Mindfields.

meta

