Interviul cu Armin

August 5, 2009 § Leave a comment

Armin_van_Buuren2A fost Armin Van Buuren week-endu ăsta. Am privit cu simpatie întotdeauna spre indivizii care îşi trăiesc succesele cu nonşalanţă. Cred în zâmbet. Nu în încruntare. E greu să negociezi cu succesul. D-aia nici nu prea durează. Îmi place Armin Van Buuren că zâmbeşte. E primul om cu care am făcut interviu. A fost acum 3 ani. Aveam aici toate interviurile. Lipsea primul. De aici am plecat. Şi-i mulţumesc lui Costi Rogozanu.

R: Prima data in Romania ?
A: A doua oara. Am inregistrat un videoclip aici, la “yet another day” de pe ultimul meu DVD.

R: Ce ai gasit in plus a doua oara fata de prima data?
A: Mult mai multe masini scumpe.

R: Zi-mi tara in care te-ai simtit cel mai bine…
A: Greu… poti sa-ti zic mai multe?
R: Nu.
A: Canada

R: Ce DJ îţi place?
A: Matthew Dekay. E destul de nou, da sunt impresionat de “sunetele” lui.

R: Te ocupi de descoperirea de noi talente?
A: Am o casa de discuri unde promovez artisti tineri precum Mischa Daniels si Stonebridge.

R: Da-mi un nume de Dj care nu-ti place, fara sa fi diplomatic.
A: Nu vreau sa fiu diplomatic dar ultima data cand am auzit un set intreg al unui Dj a fost acum doi ani. Nu-mi place “hard house-ul”.

R: In aceasta noapte in Bucuresti il vei avea concurent pe ATB. Ce parere ai despre el?
A: Nu l-am auzit mixand. A avut o melodie foarte buna… Marrakech. Am folosit-o de multe ori in show-urile mele de la radio.

R: “I don’t wanna stop”?
A: Nu o stiu si in general nu prea mixez genul lui de piese.

R: In Romania are destul de mult succes filmul “It’s all gone”, despre dj-ul care desi a surzit a continuat sa mixeze. Ce-ai face daca ai pati ceva similar?
A: As deveni pictor sau m-as sinucide. Uneori dau muzica prea tare. Nu e foarte intelept dar iubesc muzica atat de mult incat…

R: Traiesti in Olanda. Cum vezi legalizarea marijuanei?
A: Problema nu e consumul pe care il fac olandezii ci faptul ca vin multi straini sa cumpere.

R: Se spune ca dj-i pentru a avea inspiratie apeleaza la droguri. Esti de accord cu mine?
A: Nu iau droguri!

R: Esti de accord ca dj-i mai apeleaza si la asta?
A: Am vazut dj luand droguri. Dar cred ca este neprofesionist. Pentru mine muzica e ca un drog. Nu am nevoie de altceva.

R: Faci mult sex?
A: Da… cu prietena mea.

R: Numai cu ea?
A: Da. Absolut numai cu ea.
R: Ma pacalesti…
Armin este ajutat de prietenul sau de la masa care incearca sa ma convinga ca din punct de vedere al viciilor e cel mai plicticos om pe care-l cunoaste. Ma las convins si continuam. Discutia…

R: Deci esti al 3-lea dj al lumii. Cum ai facut?
A: Am o viziune foarte clara despre cine vreau sa fiu. Am o pasiune pentru muzica “dance” si incerc sa transmit un mesaj oamenilor despre ce imi place la ea.

R: Cine a fost mentorul tau?
A: Ben Liebrand. A fost un dj olandez si primul din lume care a mixat doua discuri, prin 1974.

R: Revenim in 2006… da-mi doua melodii pe a caror succes mizezi in anul acesta.
A: Karen Overton cu “In your lovin’ arms” va fi un succes imens si “Control Freak”, care este o piesa a mea.

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Interviul cu Armin at Mindfields.

meta

