Alege ASIA

June 12, 2009 § 1 Comment

O plictiseală. Cristoiu îmi spunea mai demult că oamenii urmăresc politica aşa cum urmăresc fotbalul. Sub formă de dispută. Senzaţia mea este că-n politică işi dispută campionatul echipe foarte mici. E mult căscat în jurul discursului politic. Oamenii ăştia n-au nici o calitate. Îl urmăresc pe câte unul de vrea să-l votez. După o jumătate de oră nu înţeleg la ce s-ar putea pricepe ăla vreodată. Replicile lor îmi antrenează o dorinţă de mai bine. Strategiile par propuse de tineri care sunt stresaţi de proximitatea examenului de capacitate. Undeva la 14-15 ani, campaniile astea ar starni note de opt sau nouă. Go 4…Slogane obscure. O tâmpenie simptomatică este să pui panouri electorale mari, printr-un oraş care îţi întreţine în toate determinările lui, o stare potrivită pentru spart capete. Să nu reuşeşti să ratezi un crater de pe “şosea” şi în timp ce maşina încă se zdruncină să-l vezi pe unul pe un panou că-ţi zice ceva cu “împreună”. Ăsta e un moment electoral teribil. Şi foarte bine gândit. Aici vine explicaţia. Politicienii spală bani prin afişe care nu costă cât spun ei că ar costa. Si că ar fi făcute prin firmele lor. Genul de business produs de buletinele de vot. S-au tipărit 22 de milioane. Pe principiul, “domne să fie acolo”. Şi totuşi. Dacă tot îţi lipeşti faţa în mijlocul Bucureştiului, asociază-i o frază care să-mi vândă senzaţia că nu eşti mai prost decât păreai. Se duce Elena Băsescu la Bruxelles. Asta nu mi se pare o catastrofă. Nenorocirea îmi pare că au fost oameni care au ieşit din casă să o voteze. Statisticile spun că a fost votată în general de femei. Asta mi se pare catastrofa. Ne e clar tuturor cam cât ia unei femei să iasă din casă. Dacă se grabeşte şi nici distanţa nu e foarte mare, discutăm de măcar 20 de minute. Bă, 4% dintre cei care s-au deranjat duminică au votat-o pe una a cărei maximă reusită sunt momentele în care izbuteşte să vorbească. Îngrijorător e că odată ce ieşi din casă poţi trece pe lângă oamenii aştia. O să mai fie alegeri. Si am un pronostic. Mircea Geoană. Ăsta cred că o să câştige. Nu e nici bine. Da bine e că nu e nici rau.

§ One Response to Alege ASIA

  • […] care în mod stupid, păcălesc o lume din ce în ce mai stupidă. Asta mi se pare cel mai stupid. Prin iulie pariam într-un post pe Geaonă. De vreo 2 luni m-am răzgândit. Câştigă Crin. Ceea ce ar fi mişto. leave a comment […]

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Alege ASIA at Mindfields.

meta

