Reclame şi reclamaţii

May 18, 2009 § 1 Comment

Şi totuşi. E fata respectivă care merge o zi întragă la toaletă. Cu toate astea nu face mai nimic. Mie îmi plac happy endurile. Eu sunt mai de Hollywood. Reclama aia nu are happy-end. Nu ştim dacă a reuşit. Şi pentru a o înţelege la adevărata ei dimensiune e nevoie să urmăreşti desfăşurătorul factologic al produsului. Privirea superficială expediază subiectul având drept concluzie faptul că-i o reclamă penibilă. Băi, nu e doar atât. Cei cu produsul s-au adresat unei agenţii de publicitate. Au fost probabil nişte şedinţe. S-au stabilit nişte întâlniri. S-au hotărât nişte bugete. Oamenii au stat. S-au gândit. Au venit cu nişte propuneri. Într-un final aceasta avea să fie cea mai bună. O duduie de vreo 30 de ani intră şi iese de la toaletă sugerând că asta a făcut toată ziua. Dacă te întâlneşti cu unul dintre oamenii acelei agenţii de publicitate îţi vor povesti care e treaba cu meseria lor. Că fac nişte resarch-uri. Că marketizează nişte produse.  Fac Pre Production Meeting (PPM). Client briefing. Conversaţia cu ei se face mai mult în engleză decât în română. Lasă senzaţia de oameni complicaţi. Şi totuşi. Având în vedere consecinţele creativităţii lor…. ei cât timp petrec zilnic la toaletă?

§ One Response to Reclame şi reclamaţii

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading Reclame şi reclamaţii at Mindfields.

meta

%d bloggers like this: