Cum mi-am petrecut cutremurul

April 27, 2009 § Leave a comment

Dac-o să fie sfârşitul lumii sper să nu mă prindă naibii cu televizorul pe Realitatea tv, în timpul emisiunii Corinei Dragotescu. Este un dezastru mai mare decât orice cutremur în sine. Când eşti în direct şi se zgâlţâie studioul puţin, trebuie să fii exersat serios în ridicol să te ridici s-o iei la fugă. Corina Dragotescu a dat de vreo 3 ori reacţia ei calmă din timpul cutremurului. “Pentru telespectatorii care nu ne-au văzut în timpul cutremurului…”. L-a sunat pe Mărmureanu şi-n timp ce omu ăla vorbea, ea vorbea şi ea în felul ei, aşa încât ăla a închis telefonul. Cu timpul oamenii din studiou s-au apucat să discute nişte lucruri moment în care Corina Dragotescu a vrut şi ea să-şi spună punctul de vedere:”Peste 2 zile va fi şi ziua mea de naştere. Poate cutremurul vrea să-mi transmită ceva”. Între timp telespectatorii se sunau între ei să-şi povestescă cum şi-au petrecut cutremurul. Cele 4 secunde de cutremur. La 2 dintre televiziuni am văzut aceeaşi imagine incredibilă cu o lustră care se mişca. Absolut cutremurător. Din povestea asta mi-a plăcut un singur om. Adrian Păunescu. În momentele în care Corina Dragotescu nu mai avut nicio părere a apucat să citească ce a scris pe perioada pauzei. “Cutremurul de-o dată, în 2 ne desparte. Nici pregătiţi de viaţă. Nici pregătiţi de moarte”. Până la urmă despre asta pare a fi vorba.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Cum mi-am petrecut cutremurul at Mindfields.

meta

