De ce-mi place Tolontan

April 15, 2009 § Leave a comment

images8

Cătălin Tolontan. E redactor şef al unuia dintre cele mai vândute cotidiene. Îmi place Tolontan.  E concis. M-am săturat de rătăciri între cuvinte. Se vorbeşte mult. Consistenţa discursursului este direct proporţională duratei lui. E plin de oameni discursivi. E plin de paranteze. Viaţa are nevoie de concizie. Marius Tucă scrie fără punct. E prea puţin timp şi prea mult text. Îmi place Tolontan. Mi-am propus în viaţă să fiu un om corect. Când nu sunt e pentru că nu mi-am dat seama. Oamenii se împart în două. Nedreptăţiţi şi îndreptăţiţi. Cei îndreptăţiţi fac împărţirea dreptăţii. Nu e fraza mea. Nu mai ştiu a cui e. Ziua e plină de oameni incorecţi. Oamenii ăştia se mint. În sinea lor îşi asociază argumente stupide gesturilor. Există conştiinţă. Plină de minciuni menite să argumenteze greşeli. Prea multe greşeli. Prea puţine argumente. Îmi place Tolontan. Atenţia mea se îndreaptă spre proiecţia lui. Nu ştiu cum e Tolontan de fapt.  Eu aplaud proiecţia.  Ea spune că e unul dintre oamenii care mi-au părut să aibă o corectitudine riguroasă. Gramaticală.  Am vorbit de câteva ori cu el. Şi asta a fost concluzia. L-am văzut azi la “Sinteza zilei”. E bun. Aplauze.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading De ce-mi place Tolontan at Mindfields.

meta

