K

October 16, 2007 § 1 Comment

Este sau nu este ok să fi ok ? Greu de spus. În general e greu să nu spui ok. Adică nu prea e ok să nu spui ok din când în când. M-am obişnuit să spun ok când stabilesc ceva. Asta e ok. Dar e ok să spună cineva despre tine că ai fi ok ?! Eu zic că nu e foarte ok. Adică, ok, nu e rău să fi ok, da’ parcă nici bine nu ar fi. Da’ dacă ajungi să fi super ok ?! E atunci parcă e mai ok. Nu e super. E doar super ok. Ok. Pe asta am lămurit-o. Da’ cât de rău e să insişti cu ceva în contextul în care unu’ îţi zice că nu e ok ?! Adică, ok, faci lucrul acela. Da nu e ok. Aici nici mie nu mi se pare foarte ok. Şi-mi vin în minte filmele în care se mai întâmplă câte o catastrofă şi cei care se mai mişcă îi întreabă pe cei care nu se prea mişcă: “Are u ok?” . Asta mi se pare super ok. Sau dacă se întâmplă să plăteşti ceva. Una’ îţi numără banii şi tu, aşteptând verdictul, o întrebi: “Sunt ok?”. Asta nu mai e ok.

§ One Response to K

Leave a comment

What’s this?

You are currently reading K at Mindfields.

meta