Just my luck

June 11, 2007 § Leave a comment


Nu prea am mai văzut curcubee. Octavian Paler spunea că în Bucureşti oamenii privesc cerul doar meteorologic. Deci vestimentar. Curcubeul devine inutil. Rar fiind, ai tentaţia să-i arunci o privire. Da’ discretă. E nasol să te vadă cineva că-ţi place să te uiţi la un curcubeu. “Parcă n-ai mai văzut”. Eu m-am uitat ieri şi nu discret. Vreo 10 minute. Pe lângă cei care-şi întreţin orgolios artificialitatea, ar mai fi înghesuiala celor care-şi atribuie fenomenul. Îl comfiscă. Am văzut un curcubeu. Înseamnă că o să am noroc. A plouat de ziua mea. Înseamnă “belşug”. O zi frumoasă nu se întâmplă decât în măsura în care îţi simbolizează ceva. Totuşi. Parcă prea a apărut curcubeul ălă chiar la mine la geam… deşi în poză pare mai mult spre geamu altuia.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Just my luck at Mindfields.

meta

